From: Recai Oktas [mailto:roktas@omu.edu.tr]
Sent: Sunday, May 30, 2004 6:54 AM
To: Debian l10n Turkish
Subject: Re: Sarge

* Mehmet TURKER [2004-05-28 09:51:38+0300]
> Sarge beta 4 te olmasa bile bazı günlük iso dosyalarında Türkçe dil ve
> Türkçe klavye desteği kurulum sırasında doğru tanımlanıyor (mesela sid
> de düsgün) . Ama ben İngilizce dil seçili iken Türkçe klavye
> kullanmayı seçersem , bunu kullanamıyorum. Bu sizce de sorun değil mi?
> Yazı tipleri de klavye seçimine bağlı olması gerekmez mi?

Hayir gerekmez, ikisi farkli seyler.  Eger amacin kurulumu Ingilizce
iletilerle, fakat Turkce klavye kullanarak yapmaksa ana menuye donerek
klavyeyi degistirebiliyorsun (sid iso'larinda test edilmistir) ve herhangi
bir metin alaninda Turkce karakterleri tuslayip gorebiliyorsun; bence bu
yeterli.  Sarge iso'larindaki Turkce bug'larindan dolayi bu mumkun degil
tabii.  kbd-chooser -0.54 bir turlu testing'e inmedi.  Bu klavye sorunu icin
gercekten cok bekledik :-(  (Ipucu: Alt-F2 ile yan konsola gecip,
'kbd-chooser trqu' ile bu klavye sorununu gecici olarak cozmek her zaman
mumkun.)