Reactivate :)

Yerellestirme grubundaki herkese selam...

Arkadaslar bildiginiz uzere kisa bir sure yine inzivaya cekilmek
durumunda kalmistim. Yeniden cevirilere devam edebilecegimi bildireyim
dedim... Bu gun elimde neler var neler yok kontrol edip kalan
paketlerimi cevirecegim...

Ismail ASLAN (abim) - aptitude paketinin cevirisini oldukca
geciktirmisti, kendisi paketi cevirmeye devam edecegini soyledi (o da
benzeri bir pozisyondan dolayi devam edememisti) o nedenle paketi
kendisinde birakiyorum.

Aramiza yeni bir arkadasimizi daha katmis olmanin mutlulugu
icerisindeyim (Deniz Bahadir GUR) ona ve hepimize hayirli olsun diyelim.

Recai Hocam bireysel olarak sana ve gruptaki diger tum arkadaslara bu
pasif gecen sure icin bana gostermis oldugunuz sabira tesekkur ediyorum.
--
Gurkan ASLAN
Software Developer