Re: Ceviriler

On Tue, Apr 13, 2004 at 12:19:31PM +0300, Gurkan Aslan wrote:
> Herkese merhabalar...
>
> Bilindigi uzere 12 ceviri dosyasini aldim uzerime ve ilki olan
> pcmcia-cs'i dun aksam bitirdim... Bir yanlislik sonucu dun aksam
> cektigim dosyalardan cevirilmemis oldugunu gordugum hotplug'i da
> cevirdim... Yalniz bir kac soru isaretiyle;
>
> - hotplug? (ne olarak ceviriyoruz?)

Bu konuda kesin emin degilim.

> - preload? (yeniden yukleme?)

önyükleme daha doğru

> - hack? (however, hotplug has a hack to let this work,...)

Sözlük anlamı tam olarak "yontmak" fakat biraz komik duruyor.

>From Jargon File (4.3.0, 30 APR 2001) [jargon]:
1. n. Originally, a quick job that produces what is
needed, but not well. 2. n. An incredibly good, and perhaps very
time-consuming, piece of work that produces exactly what is needed.

tarzında tanımlanmış. Anlamdan çıkabilecek yeni kelimeler kullanılabilir.
Bu arada "dict" paketini kurmanizi öneririm. Bazen türkçe çevirilerde çok
işe yarıyor.

Saygılar.