Re: Yerel yansi

* Levent YILDIRIM [2004-04-07 10:30:56+0500]
> http://l10n-turkish.alioth.debian.org/ a bir sekilde rsync yada ftp
> ile ulasabilirsem yerel olarak yansiyi tr.debian.org da tutabilirim.

Cok minnettar kaliriz :-)  Tesekkurler.

Ben burada asagidaki komutu basariyla denedim (anonymous erisim sonuc
vermedi):

rsync -avz --rsh="ssh -l roktas-guest" \
  alioth.debian.org:/org/alioth.debian.org/chroot/home/groups/l10n-turkish $DEST

Kullanmaniz gerekli URI'yi buna gore ayarlarsiniz.  Size bir Alioth
hesabi gerekecek ve ayrica parolasiz SSH girisi.

* Alioth hesabi icin su bagdaki form ile kayit yapin, "isim-guest"
  bicimindeki kullanici ismini bana veya buraya gonderirseniz sizi
  hemen proje grubuna eklerim.

   http://alioth.debian.org/account/register.php

* Parolasiz SSH girisleri icin Alioth'da farkli bir yontem
  kullaniliyor.  O konuyu daha once listeye gectigim bir iletide
  ozetlemistim, aynen buraya alintiliyorum:

  [...]

  - ~/.ssh/id_dsa.pub dosyasini bir metin duzenleyici ile acarak
    (gedit/kedit/gvim), dosya icerigini _eksiksiz_ kopyalayin ("copy").

  - Asagida verilen sayfaya giderek, (once sisteme login olacaksiniz)
    size gosterilen alana bir onceki adimda kopyaladiginiz ortak
    anahtari yapistirin ("paste"):

       https://alioth.debian.org/account/editsshkeys.php

  - Alioth daemon'un ortak anahtari okumasi icin bir sure bekleyin ve
    hesabiniza SSH yaparak giris isleminin parola gerektirmedigini
    dogrulayin.

       # USER-guest'i uygun sekilde degistirin.
       ssh -l USER-guest alioth.debian.org

  Iletinin tam metnine arsivden ulasabilirsiniz:

       http://lists.debian.org/debian-l10n-turkish/2004/debian-l10n-turkish-200403/msg00189.html

Iyi calismalar,