Re: Yeni ceviriler ve gorev dagilimi onerisi

yine yanlış yere mail attım, recai beyden özür diliyorum ..

Merhaba,

Debian listelerinde donen son mesajlar islerin aciliyetini biraz daha
artirdi.  Sarge pek yakinlarda freeze'ye girebilir.  Gorev dagilimi
konusunda yaptigim oneriye birkac kisi disinda pek ses gelmedi.  Lutfen
kendilerine oneride bulundugum arkadaslar olumlu veya olumsuz bir cevap
versinler.  Buna gore dagilimi (mevcut arkadaslara daha fazla is yuku
bindirerek) degistirmemiz gerekebilir.

Bu ricam Osman'a.  d-i gozden gecirmelerini diger faaliyetlerle paralel
olarak hemen baslatmayi dusunuyorum.  Biraz sonra bir guncelleme
yapacagim.  Mumkunse hemen bir %100 yapabilir miyiz bunlari?

Bu akşama (24 Mart) bitirmeye çalışırım. Bu arada ben x-window-system çevirisine başladım hatta devam da ediyorum :) ama bu belge biraz uzun biraz zamana ihtiyacım var.

teşekkürler