Re: subversion deposuna ssh ile erisimdeki umask sorununa cozum denemesi

* Ozgur Murat Homurlu [2004-03-16 01:56:35+0200]
> Anladığım kadarı ile svn+ssh metodu kullanıldığında kullanıcıların
> default umask'ı 0022 olduğu için kullanıcı subversion işlemleri
> tarafından yeni oluşturulan dosyalar sürekli sorun oluşturuyorlar.

Projeyi svn.debian.org domain'e tasisaydik boyle bir sorun olmayacakti.
Orada svn dosyalarinin owner'i www-data ;-)  Fakat malum nedenlerle buna
cesaret edemiyorum.

Bir suredir permission sorunumuz yok, nedeni post-commit betigindeki su
satir:

	# FIXME: brute force (remove following line after moving to
	# svn.debian.org)
	chmod -R g+ws $REPOS

> [...]
> #!/bin/sh
> umask 0002
> svnserve -t
>
> daha sonra kendi bilgisayarımda SVN_SSH ortam değişkenini özelleştirdim:
> $ export SVN_SSH="ssh -l omh-guest l10n-turkish.alioth.debian.org
> /var/lib/gforge/chroot/home/groups/l10n-turkish/svn/conf/svnserve-wrapp
> er"
>
> svn update, diff ve log  ile denedim sorun görünmüyor. Bir de commit ile
> denemek lazım ancak sanırım fark eden birşey olmayacaktır.
> Ne dersiniz, bu yöntem işe yarayabilir mi ?

Kesinlikle ise yarar, fakat kullanici tarafinda yapilan duzenlemelerden
oldum olasi hoslanmam (svn-tr de buna dahil).  Bence asil soru su?
svn.debian.org'a gecelim mi?