Uc yeni belge tipi: wml, man ve doc eklendi

Merhaba,

Depoya 3 yeni belge tipi eklendi:

	wml:// Debian web sayfalarinin wml kaynaklari.  Bu dosyalar webwml
	CVS'den alindi.

	man:// Debian'a ozgu programlarin man sayfalari.  ddp (Debian
	Documentation Project) CVS'den alindi.

	doc:// Aralarinda debian-reference, debian-policy vb.
	belgelerin de bulundugu SGML belgeler.  ddp CVS'den alindi.

Dosyalarin checkout yapildigi kaynaklarla senkronizasyon icin bir betik
hazirladim.  Bu islemin mumkun mertebe duzgun yurumesi icin depo dizin
yapisinda (su an belirsiz olan bir tarihte) bir degisiklik daha yapmayi
planliyorum.  Bazi kritik web sayfalari haric bu yeni dosyalar ikincil
oncelikte (ozellikle gelistiricilere yonelik bazi belgeler var ki cok
daha geri plana atilmali, birincil oncelik daima son kullanici).
Ceviri yapmak icin zamanlarini feda edecek arkadaslardan ricam bu
onceliklere mumkun oldugunca uymalari.  Fakat "ben sunu cevirecegim illa"
diyenlere de kapimiz acik, dosyalar hazirda duruyor.