Re: [RFR] po://tasksel/tasks/po/tr.po

Merhaba,

Oncelikle emeginize saglik, bu oldukca uzun ceviriyi kisa surede
hallettiginiz icin tesekkurler :-)  Bir ricam olabilir mi?  UTF-8 kodlu
ekler iletim sirasinda bozuluyor.  Daha iyi bir yontem buluncaya kadar
simdilik ekleri ISO-8859-9 kodlu olarak gonderelim.  Kod donusumunde
basligi bozmamak icin "Ceviri NASIL"da onerilen yontem yerine 'iconv'u
kullanabiliriz:

	iconv -f UTF-8 -t ISO-8859-9 tr.po >/tmp/tr.po

(Ekteki dosyalar bot tarafindan arsivlendiginden dosya ismini korumamiz
gerekiyordu.  Bu yuzden /tmp/tr.po'ya yonlendirme yaptim.  Sakin ola ki
ayni dizinde tr.po'ya yonlendirme *yapmayin*, dosya sifirlanir.  /tmp
yonlendirmesi etrafta cop birakmamak acisindan da uygun.)