Cesitli cevaplar :-)

Merhaba,
Su an asil mail sunucumdan mail alamiyorum.  Listeye gonderdigim
iletiler de gitmiyor.  Web uzerinden okudugum liste mesajlarini bir
baska account ile cevaplamaya calisayim.
Cagatay bey'in iletisi:
Listede daha önce belirtildiği üzere RFR adımını atlıyorum.

Hayir atlamiyoruz :-)  O istisna 'd-i' icin, sizin cevirdiginiz
paketlerde normal proseduru kullanalim lutfen.
Yalnız hangisini ek yapmam gerektiğini tam anlamadığımdan iki karakter kodlamasına da sahip dosyaları ekliyorum. Aşağıdaki konuları benim için hala tam anlaşılamadı :

1- Dosyaları UTF-8 mi yoksa ISO-8859-9 olarak mı hazırlamalıyım ?

UTF-8
3- Başlık bilgileri düzgün mü?

Duzgun
5- Bundan sonra bu dosyaları svn' benim mi commit etmem gerekiyor? (gerçi hala check-out yapamadım ama... sanırım DB'deki izin hatası devam ediyor...)

Once checkout yapmaniz gerekiyordu, neyse ben hallederim, siz ceviriye
devam edin :-)
6- commit işleminden sonra BSF yine benim tarafımdan mı bildirilmeli ?

Nasil isterseniz, oyle olabilir.
7- Dosyaların isimlendirmeleri illa tr.po mu olmalı? UTF'se tr-UTF.po mu olmalı?

Evet