[DICO] prompt [was Re: 'Promt' un karşılığı]

* Osman Yüksel <yuxel@sonsuzdongu.com> [2004-02-01 09:50:33+0100]
> http://l10n-turkish.alioth.debian.org/trunk/debian-installer/tools_cdebconf_debian_po_tr.po
> bu dosyada bir çok "Prompt" sözcüğü geçmekte ve uygun karşılığı
> bulamadım satır , komut , girdi gibi kelimelerin arasında kararsız
> kaldım sizlere bir danışayım dedim

'command prompt' icin TBD sozlugunde kullanilan karsilik 'komut istemi'.
Bence de guzel bir karsilik.

P.S.  Bu tur terim onerisi isteyen iletiler icin diger yerellestirme
gruplari (Fransiz ve Hollanda gruplari mesela), ileti konusunda [DICO]
etiketini kullaniyorlar.  Biz de oyle yapalim mi, ne dersiniz?  Ornek
olarak bu iletinin basligini degistiriyorum.