Re: svn hatasi ?

* Ozgur Murat Homurlu <ozgurmurat@gmx.net> [2004-02-01 15:11:30+0200]
> Sanırım subversion deposunda bir sorun var; ben de Çağatay Bey'in
> yazdığı hatayı alıyorum doğrudan svn komutunu kullandığımda. Bu durumda
> dosyaları http://l10n-turkish.alioth.debian.org/trunk adresinden mi
> almamız gerekiyor ?

Subversion alt yapıda Berkeley DB kullaniyor.  Depoya erisim sirasinda
yarida kalan bir islem oldugunda veri guvenligi icin bu tip DB lock'lar
olabiliyor.  Recover yaptim, problem yok su an.  Bilgin olmasi icin
soyluyorum, bu tip durumlarda 'svnadmin recover <repos>' islemini
uyguluyoruz:

	ssh -l <user>-guest l10n-turkish.alioth.debian.org \
		svnadmin recover \
		/org/alioth.debian.org/chroot/home/groups/l10n-turkish/svn