Re: Sarge

* Mehmet TURKER [2004-05-28 09:51:38+0300]
> Sarge beta 4 te olmasa bile bazı günlük iso dosyalarında Türkçe dil ve
> Türkçe klavye desteği kurulum sırasında doğru tanımlanıyor (mesela sid
> de düsgün) . Ama ben İngilizce dil seçili iken Türkçe klavye
> kullanmayı seçersem , bunu kullanamıyorum. Bu sizce de sorun değil mi?
> Yazı tipleri de klavye seçimine bağlı olması gerekmez mi?

Hayir gerekmez, ikisi farkli seyler.  Eger amacin kurulumu Ingilizce
iletilerle, fakat Turkce klavye kullanarak yapmaksa ana menuye donerek
klavyeyi degistirebiliyorsun (sid iso'larinda test edilmistir) ve
herhangi bir metin alaninda Turkce karakterleri tuslayip gorebiliyorsun;
bence bu yeterli.  Sarge iso'larindaki Turkce bug'larindan dolayi bu
mumkun degil tabii.  kbd-chooser -0.54 bir turlu testing'e inmedi.  Bu
klavye sorunu icin gercekten cok bekledik :-(  (Ipucu: Alt-F2 ile yan
konsola gecip, 'kbd-chooser trqu' ile bu klavye sorununu gecici olarak
cozmek her zaman mumkun.)