Re: Türkçe man paketi

* Murat Demirten [2004-04-01 11:57:56+0300]
> Türkçe man çevirilerinin bulunduğu manpages-tr paketi alioth üzerindeki apt
> arşivimizde yerini almıştır.
>
> apt-get update
> apt-get install manpages-tr
>
> man -Elatin1 bunzip2
> örneğindeki gibi kullanmak gerekiyor.

Ellerine saglik Murat, senin gayretlerin olmasa bu paket'in Sarge'a
yetismesi zor olacakti.  Umarim su haliyle Sarge'da yerini alacaktir.
Simdi sira benim pakette: language-env Turkish.  Her ikisini de
tasksel'e ekledigimizde fevkalade olacak.  Umarim hafta sonuna hepsi
yetisir.

O isler bittikten sonra onumuzdeki hafta bir atak daha yaparak d-i
klavyelerinde bazi ekleme (F klavye gibi) ve duzeltmeler yapacagim.
Alastair McKinstry'den cevap bekliyorum.

Hadi bakalim, Turkce destegi acisindan oldukca tatmin edici bir Debian
GNU/Linux dagitimi cikarmaya az kaldi.  Son bir gayret diger ceviriler
de yetissin.

P.S. Alioth apt arsivlerine iliskin kaynak satirlarini bir kere daha
vereyim:

	deb http://l10n-turkish.alioth.debian.org/debian/ ./
	deb-src http://l10n-turkish.alioth.debian.org/debian/ ./