RE: Yeni ceviriler ve gorev dagilimi onerisi

Şöyle: İlk seferinde paketleri alırken başka bir dizin ismi vermiştim ve
alioth ip si değişikti.  Sonra root dizinin ismini değiştirip "alioth"
dedim. Yani alioth dizini altında shadow, man-db, vs dizinler var. svn-tr
update yapınca da svn: '.' is not a working copy diyor.
Svn-tr update alioth ise svn-tr: 'alioth' is not a working copy diyor.

Mehmet Turker
http://www.turker.name.tr