Re: Fwd: Ready for string freeze?

Merhaba,

Biraz once CVS'den bir guncelleme daha yaptim, eksik dizinler vardi.  Bu
islem sirasinda dikkatimi cektiginden not edeyim.  Subversion
depolariyla CVS depolarini senkron tutmaya calisiyorum (bunun icin basit
bir betik kullaniyorum, ilk firsatta bu betikleri de alioth'a
gonderecegim).  Su an takip ettigimiz calisma yontemine gore degisiklik
yaptigimiz bir dosyayi tercihen CVS'e gondermeden once Subversion
depolarina gonderiyoruz.  Fakat her halukarda bir kopya Subversion
dosyasinda olmali.  Bu yaklasimin birkac sebebi var.  Isleri daha
duzenli hale getirmek ve projeye uye herkesin CVS yazma hakki almasina
gerek kalmaksizin cevirilere etkin sekilde istirakini saglamak.  Benim
disimda CVS'e commit yapan arkadaslardan ricam bu hususa dikkat
etmeleri.  CVS'e commit yapildiktan sonra liste haberdar edilirse
senkronizasyon islemini ben veya bir baska arkadas yapabilir.

Son guncellemenin log'lari

    * debian-installer/partman/partman-{xfs, reiserfs, palo, lvm}: Yeni
	dizinler.