Re: Fwd: Ready for string freeze?

* Osman Yüksel [2004-03-11 14:03:04-0000]
> yukardaki iletiye göre bir gaz verip bu işi halletmemiz gerekecek, son bir
> organize olur da
> müsait olanlar eksikleri tamamlarsa bitirebiliririz sanırım. Son cvs
> commit ne zaman oldu bilgim yok ancak alioth'daki
> son değişiklikler cvs'e gönderilirse daha net bir çalışma düzeni olur gibi.
> http://people.debian.org/~barbier/debian-installer/l10n/tr/STATUS.utf8.txt
> şurdaki missing file'lardan başlasak iyi olacak.

d-i'a ait "missing file" yok (son ekledigim dizin haric).  O ceviriler
ikinci asama kurulum icin gerekiyor.  tasksel'i hafta sonuna
yetistirmeye calisacagim, baseconfig Ozgur'de idi.  Su an depo'yu son
CVS ile guncellemek gerekiyor.  Bu guncellemeden sonra d-i
eksikliklerini tamamlarsin.  (Fazla vakit alacagini sanmiyorum.)  Bugun
(Cuma) sonuna kadar guncellemeyi yapip haber veriririm.