Re: Guncellenmesi gereken dosyalar depoda

> Tüm düzenlemeleri yapıp değişikleri depoya gönderdim sormak istediğim
> iki şey var , bu yaptığımız değişiklikler eş zamanlı olarak web'de
> belirmiyor mu ?

Evet, dogru.  Her commit sonrasinda calistirilmasi amaciyla hazirladigim
bir svn/hooks/post-commit betigi var, web sayfalarini guncelleyen o.

> Bir de check-translations scriptinde POSTATS'da değerler hep sıfır
> olarak gözüküyor (en azından bende)

Butun alanlari kastediyorsun degil mi?  t'nin sifir olmasi iyi degil
tabii :-)  Betigi hangi dizin uzerinde calistiriyorsun?
check-translations cok zeki bir betik degildir, komut satirinda
debian-installer dizinini acikca vermen dogru olur.