Re: [LCFC] debian-installer://{tools/tools/partconf/debian/po/tr.po,tools/tools/partitioner/debian/po/tr.po,tools/prebaseconfig/debian/po/tr.po,tools/tools/s390/dasd/debian/po/tr.po,tools/tools/s390/netdevice/debian/po/tr.po,tools/tools/sparc/silo-installer/debian/po/tr.po}

 Bunlar'ı da web'e attım ve şu anda 3 tane po kaldı (eğer yanlış
 bilmiyorsam)
 ve bunlar da DICO'lardan gelecek yanıtı bekliyor
 bunlar 'prompt' (command promp değil, sadece prompt olarak geçiyor) ,
 bootstrap (buna nilgün hanım cevap vermiş en kısa sürede bu dosyayı da
 bitirmeye çalışacağım) ve 'action' (hm ben action için hala tam doğru
 kelimenin oturmadığını düşünüyor) .. bunlar da biterse sanırım
 debian-installer çeviri oranı %90 üzerine çıkar ve sarge'da yerini alır.
 Kolay gelsin