man sayfaları

Selam,

Geçtiğimiz hafta sonu groff paketine türkçe desteği verildi.
belgeler.org tarafından hazırlanan man sayfaları da bu desteğe
uygun hale getirildi. Destek sağlanması için groff yazarlarına
yaptığım başvuruda çok yardımcı oldular. Doğrusu bu denli bir
yardımı beklemiyordum. İstediğimden, benim yapabileceğimdem
çok daha iyisini yaptılar. Groff paketini önceki duyurumda da
belirttiğim gibi CVS'den indirip kurabilirsiniz.

Benim bu iletiyi yazmaktaki amacım başka.
Debian'a özgü olduğunu düşündüğüm apt ve dpkg man sayfalarını
ve bilmediğim, debian'a özgü başka paketler varsa çevirir misiniz?

man komut
yazdığınızda ekranda gördüğünüzü aynı görüntüde metin olarak yazıp
(tabii çeviri olarak) gönderirseniz, man sayfası haline getirip
man-pages-tr  paketine dahil ederim. Çeviriyle birlikte orjinal
man dosyasını da gönderirseniz iyi olur. Çünkü elimde bu man
sayfaları yok. Çeviriye man dosyası içindeki bazı yorum alanlarını
telif hakkı çerçevesinde yerleştirmek zorundayız.

Esen kalın,
Nilgün