Re: man =?ıso-8859-9?q?sayfalar=FD?=

Selam,

Yoğun tempo nedeniyle ancak cevap verebiliyorum.

Az önce hızlıca kendi bilgisayarımda durumu kontrol ettim.

Woody'de man ve Türkçe olayı zor gözüküyor. Denemeleri unstable üzerinde
yaptım.

tr_TR.UTF-8 yereli ile unstable üzerinde Nilgün hanımın gönderdiği dosyalarla
birlikte, sorunsuz bir şekilde Türkçe karakterleri görebildim. Ancak man
programına ascii8 ve de latin1 seçeneğini verdiğimde Türkçe karakterler
düzgün görüntülenemedi. Sadece man rmdir örneğindeki gibi çalıştırıldığında,
çıktı tam da istenildiği gibi oluyor.

Cts 08 Kas 2003 13:29 tarihinde, Nilgün Belma Bugüner şunları yazmıştı: