Re: Debian Installer çeviri

* Osman Yüksel <yuxel@operamail.com> [2003-09-28 00:59:09+0800]

> Debian Installer (
> http://cvs.debian.org/debian-installer/README?rev=HEAD&content-type=text/vnd.viewcvs-markup)
> ?n çevirisine ba?lad?m

Cok isabet etmissiniz :-)  Birilerinin bu ise baslamasi gerekiyordu...

> ama Charset olarak ne kullanmal?y?m ?

Su an CVS'den son halini checkout yapiyorum.  Dokumantasyonu bir
inceleyeyim.  `templates.pot'dan hemen gordugum kadariyla "ISO-8859-9"
olmasi gerekiyor.

> Bir de "Debian installer" ? " Debian kurulum sihirbaz?" olarak ,
> "retriever" ? da "al?c?" olarak çevirmi?tim ..  Bunlarda bir hata
> varsa düzeltirseniz sevinirim.

Ben -kisisel olarak- "kurulum sihirbazi" lafini biraz fazla Windowsvari
buluyorum, simdilik oyle kalabilir sonra uzerinde tartisiriz.

Cok sayida `po' dosyasi var:
	$ find debian-installer -type d -name 'po' | wc -l
	35

Bu konuda acilen bir paylasima gitmek lazim.  Listeye uye butun
arkadaslarin onerilerini almak isterim.