Re: de / dem vs. dom

On Wed, 21 Jul 2021 01:59:28 +0200,
Anders Jonsson<mailinglists@norsjovallen.se> wrote:

>Jag håller med om det. Verkar vara kring 500 förekomster på
>webbplatsen, de/dem används redan i majoriteten av fallen. Ska skicka
>in en MR som ändrar till resten någon dag framåt.

Då var det "mergat" in it git-förrådet - Stort tack för felrapporten,
och så klart för rättningen. Jag fixade "trailing whitespace" på
commitsen, slutgiltiga ändringarna som i git-förrådet hittas här:

https://salsa.debian.org/webmaster-team/webwml/-/commit/fb1c50868cf3e974cadfcebcf08fad4759bf4e6c

Och åter igen - stort, stort tack för rättningen!

mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se
andreas@ronnquist.net