Re: Mindre översättningsdetalj (wheezy => jessie)

On Tue, 5 May 2015 19:32:47 +0200,
Simon Sandström<simon@nikanor.nu> wrote:
>https://www.debian.org/releases/testing/
>
>"*Du uppmanas att för närvarande ändra dina sources.list-poster från
>testing till wheezy om du behöver säkerhetsstöd.*"
>
>=>
>
>"*Du uppmanas att för närvarande ändra dina sources.list-poster från
>testing till jessie om du behöver säkerhetsstöd.*"

Tackar, jag har ändrat detta i CVS-arkivet för webbplatsen, och
ändringen kommer att synas på webbsidan efter nästa gång webbplatsen
byggs om (Vilket den gör flera gånger per dag).

Åter igen, stort tack!

mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se