Svensk översättning av Dpkg

Hej!

Jag har hållit i den svenska översättningen av Dpkg sedan 1999 (i stort sett), men har planer om att minska min medverkan i Debianprojektet inom kort. Därför hade det varit fint om det fanns någon som kunde ta över efter Dpkg efter mig.

Översättningen är àjour för strängfrysningen inför jessie per idag (för dpkg, dselect, skript och manualsidor), så till en början är det inte så mycket att göra. Mellan utgåvorna är det desto fler ändringar, speciellt manualsidorna kan ta en bra stund att hålla uppdaterade.

--
\\// Peter - http://www.softwolves.pp.se/