Bli återförsäljare!

Hej

Mitt namn är Patric Friberg och jag driver sidan fettprocent.se

Jag har hittat din epostadress vid sökning på google.

Nu när sommaren börjar leda mot sitt slut skjuter träningsintresset i höjden och kunderna strömmar till igen. Varför inte tjäna en extra slant på era nya kunder?

Jag importerar en produkt som jag nu tror att du/ni skulle kunna tjäna pengar på att sälja till era kunder. Produkten är en fettmätare med vilken man kan mäta sin fettprocent. Detta brukar vara högintressant för de flesta människor och speciellt era kunder som ju är hälsointresserade.

Som återförsäljare eller engångsköpare av denna fettmätare kan man göra god förtjänst. Priserna för återförsäljare är satta extremt lågt så det finns goda förtjänstmöjligheter.

Jag bifogar folder och läs gärna mer på www.fettprocent.se

Varmt välkommen med beställning eller hör av dig om det finns frågor.

Ha en fortsatt bra dag

Vänliga Hälsningar

Patric Friberg, fettprocent.se