Re: Wrong translation

On Thu, 11 Apr 2013 10:47:14 +0200,
Ola Lidén<vilde@oddballs.se> wrote:

>Hi
>
>On this address, debian-l10n-swedish@lists.debian.org
>
>The translation of United Kingdom is wrong, you have written Förenade
>Kungariket, We don't use that expression although it's a correct direct
>translation. United Kingdom shall be translated to Storbritannien in
>Swedish.

Hej igen

Har du sett sista inlägget av Christian Perrier i felrapporten? [1]
Det ser ut som om dom ansvariga för iso-codes anser att det inte bör
ändras (vilket det antagligen inte gör om det är en officiell
standard).

Godtar du det som svar, så kan jag meddela i felrapporten att den kan
stängas utan att något ändras?

[1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=705234#15

-- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se