Tack för mig

Hej,
Jag tvingas inse att mitt liv utanför Debian inte kommer ge med sig
under överskådlig framtid och erkänner därför att jag inte kommer
kunna hjälpa till med översättningsarbetet. Jag hoppas att någon av
talangera på den här listan kan ta tag i de po-filer som dyker upp
adresserade till mig och att webml-sidorna kan lyftas till de höjder
de förtjänar. (Jag har inte ens hunnit med att passivt hänga med i vad
som hänt det senaste, så om någon redan gjort en insats på de
fronterna, är det här inte menat att förringa dessa insatser...)

Lyckönskningar,
Martin