Felstavning på http://www.debian.org/distrib/netinst

Hej!

Först vill jag säga att ni som jobbar med översättningen för Debian är
hjältar och skall vara väldigt stolta med det ni gör.

Jag hittade en liten konstig förklaring, som ni säkert vill rätta till
för att få till allt perfekt! Jag gick in på
http://www.debian.org/distrib/netinst i den svenska varianten av sidan
(titeln är "Installera Debian GNU/Linux via Internet"). Där finns en
underrubrik och text:

Liten cd
Dessa avbildningsfiler är upp till 180 Mbyte stora, vilket gör dem
lämpliga att skriva till små CD-R(W)-media, 80 mm/3,1 tum i diameter.
Väld din processorarkitektur nedan.

Den konstiga meningen är "Väld din processorarkitektur nedan.". Jag
antar att det skall vara Välj.

Tack än en gång för ert fantastiska jobb!

Anders Andersson