GDM3?

Hejhej
Tittade igenom bakloggen för vad som ska göras (har haft datorn nedpackad ungefär en veckan mm, flyttar osv=)). En av filerna som ramlat in via d-i18n är den för GDM3.

Kommer de strängarna att översättas i Gnom eller ska vi göra det?
Är väl främst riktad till de som följer Gnomes översättning (hej Daniel =)) men om nån annan funnit på råd så är jag idel öra. Det är ju ingen mängd (11 strängar) men jag lämnar gärna det orört om det görs upstream.

--
/brother
http://sis.bthstudent.se