Re: översättning av Debian Installer

On Mon, 7 Jul 2008, Daniel Nylander wrote:

Jag ar for tillfallet i Grekland men fixar detta pa onsdag kvall.
Vad jag kan se ar det runt 15 andrade strangar sa det bor ta 2 minuter att
fixa. Jag har daremot nedprioriterat arbetet med debconf-mallar sa om
nagon vill ta dessa sa ar ni valkomna.

Och jag är hos mina föräldrar tills helgen eller så så jag lär inte göra så mycket det närmsta. hur som helst så jobbar jag vidare med debconf när jag återvänder hem. Att vi ska nå särskilt långt med dem innan lenny känns dock högst osannolikt, det saknas massor med strängar vad jag kan se.

--
/brother
http://frakalendern.se