ITT Debconf + status

Vi ligger rätt bra till med antal debconfsträngar.

8225 strängar av totalt 9642 är översatta och inne i systemet.
Av de 1417 som saknas så kan man i BTS hitta patchar för 247 stycken. I main behöver 84 strängar ses över (varav 38 fuzzy och 46 nya).[1]

contrib är klart.

non-free behöver en uppdatering på xmame och docbookwiki, docbookwiki är trasig medan xmame har två fuzzy så jag kollar på det om inte Daniel redan gjort det.

Följande påbörjade debconfmallar kommer jag titta över i det närmaste.
 main:
  atftp
  axyl
  axyl-lucene
  jspwiki
  jwchat
  resolvconf
  tex-common
  wacom-tools

 non-free:
  xmame

[1] siffror fram å tebax men jag har nog hamnat i närheten iaf =)

--
/brother
http://frakalendern.se