översättning av Debian Installer

Är det överhuvudtaget någon som använder den här listan?

bubulle petade på mig på irc idag...
[08:22:00] <bubulle> br0ther: maybe talk with Daniel Nylander to get D-I level 1 completed: http://d-i.alioth.debian.org/l10n-stats/level1/sv.txt

och jag är ju typ helt grön och borta så jag vet inte något men eftersom jag är här och har möjlighet så kan nån peka på hur det arbetas med uppdateringar till svenska. än så länge har jag lagt ned tid på att översätta debconf men om det är något annat som anses vara mer kris och viktigt så kan jag lika gärna jobba med det istället.

finns det någon annan källa än den här listan som man bör känna till? så vitt jag kunnat utröna från d-i18n så är en del språkteam väldigt aktiva och jobbar väldigt strukturerat, så kanske svenskarna gör med men jag ser det inte?

--
/brother
http://frakalendern.se