är det försent med synpunkter på installationsmanualen?

Jag har gått igenom det mesta av översättningen till svenska. Nu
håller jag på och uppdaterar detta eftersom formatet i svn ändrats,
många tidigare obrutna rader är nu brutna i flera strängar.

Hursomhelst så ligger en tar-fil med de som är klara på
http://lennartsson.se/po/sv20061228.tar. Den innehåller både min
ändrade variant och originalfilerna, så att det går att köra podiff
efter behag. Originalfilerna är utcheckade som rev 43606.

Hoppas det inte är för sent för etch.

mvh
Anders