Re: [RFR] wml://www.debian.org/international/Slovak/index.wml

Ahoj,

Dňa Sat, 8 Sep 2012 17:56:34 +0200 Slavko <linux@slavino.sk> napísal:

> Spolu s tým ML som opravil aj tie veci v anglickej verzii, čo si mi
> písal. Môžeš sa na to znova pozrieť kritickým okom? :-)

priznám sa bez mučenia, že nie celkom rozumiem týmto značkám:

#use wml::debian::translation-check translation="1.6" original="slovak"

ide o to, aby bolo v oboch verziách (en a sk) rovnaké číslo v
translation="1.6"? Alebo v originále (tu slovenskej) to nemá byť vôbec
a v prekladu (tu anglicky) má byť číslo revízie cvs originálu?

majte sa

--
Slavko
http://slavino.sk