Čeka odgovor na moju poruku.

                            Izvinite što sam vas kontaktirao na ovaj način, upravo sam vidio
slučajno vašu poštu i pomislio sam u sebi da će se ova pošta svidjeti osobi koja bi trebala. Ukratko, zovem se Maria Weigert, živim u Francuskoj. Patim od ozbiljne bolesti koja me osuđuje na sigurnu smrt, rak grla. Uz to, na svom bankovnom računu imam iznos od 750.000 eura koji želim donirati nekome u koga imate povjerenja i s kim treba biti iskren
dobro ga iskoristite. Vlasnik sam tvrtke s pamukom i prije 6 godina izgubila sam muža, što me jako pogodilo i do danas se nisam ponovno udala,
nismo imali djece. Želio bih da ovaj iznos bude a
donacija prije moje smrti da se moji dani ne računaju
bolest za koju ovdje nisam imao lijeka već smiArenje
Francuska. Pa bih volio proći kroz vaš kanal da bih činio dobro
siromašna djeca.

Molimo vas da me brzo kontaktirate ako jeste
zanima me moj dar, jer su mi dani odbrojani