Re: Notele de lansare pentru buster

Salut,

@Daniel: Am făcut eu un MR (merge request) pentru modificările tale:
https://salsa.debian.org/ddp-team/release-notes/merge_requests/14

@Andrei: Dacă poți review + merge.

Am făcut un MR și pentru o parte din upgrading.po doar că nu era marcat
cu WIP (work in progress) și un tip Paul l-a dus în master.

@Daniel: Cred că poți face MR direct din browser și putem reduce munca
administrativă astfel.

Dacă vrei putem trece împreună prin proces să fie cât mai simplu.

Zi faină,

Eugen

La 14.04.2019 15:46, Daniel Șerbănescu a scris: