Xfce & debian-l10n-romanian

Salut,

Prin 2009 părea că o să fim mai mulți traducători Xfce și, dat fiind
că unii erau deja abonați la lista asta, am decis să discutăm aici
chestiile legate de traducerea românească a Xfce. Din varii motive, nu
au existat asemenea discuții pe această listă, chiar dacă au fost
câteva contribuții din partea unor abonați precum Igor Știrbu sau
Andrei Popescu. Dat fiind că încerc să minimizez numărul listelor la
care-s abonat, am să mă dezabonez și de la lista asta. În Transifex-ul
Xfce[1] am trecut lista Diacritice ca listă de discuții, dar e mai
mult așa ca să fie...

O rugăminte: îi rog pe cei ce au contribuit la traducerea Xfce să se
înscrie în Transifex-ul Xfce[1], în felul ăsta vor apărea în lista
autorilor Xfce în rândurile echipei românești de traducători (Despre
Xfce -> Autori) pe lângă mențiunea din programele la care au
contribuit (Ajutor -> Despre). Momentan în Despre Xfce -> Autori apar
în echipa românească de traducători unele persoane ce n-au adus
absolut nicio contribuție, motiv pentru care o să și curăț lista
înainte de lansarea Xfce 4.10. Pentru că unii dintre contribuitori nu
știu dacă mai îs ori au fost vreodată abonați la lista asta, i-am
adăugat în CC.

Mulțam,

--
mișu