Re: Notele de lansare - voi lucra la issues.po

On Lu, 31 ian 11, 21:18:51, Vitalie Lazu wrote:

> http://myfiles.md/d/16859/a3f/ro_issues_po.diff
>
> la sfârșit de petic, se șterg comentariile:

> -#~ msgid ""
> -#~ "The README file has a chapter about Packaging, which explains the "
> -#~ "different package variations we offer, and it has a chapter about "
> -#~ "Updating from <command>Exim</command> 3, which will help you in doing the "
> -#~ "actual transition."
> -#~ msgstr ""
> -#~ "Fișierul README conține un capitol despre împachetare, în care sunt "
> -#~ "explicate variantele diferite de pachete ce sunt oferite, conținând, de "
> [...]

Cred că poți să ignori. Din câte știu alea sunt mesaje vechi,
nefolosite. Nici nu știu ce le pune acolo (po4a?). Desigur, primul diff
va fi mai mare, dar ulterior nu vor mai fi probleme.

Salutări,
Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/