Re: [RFR] Sugestii de corecții pentru interfața aptitude - termen: Urgent!

On Fri,05.Sep.08, 13:59:00, Andrei Popescu wrote:
> Servus,
>
> Astăzi mi-am setat din nou sistemul cu LANG=ro_RO.UTF-8 și m-am făcut că
> uit de $LANGUAGE. În consecință am avut primul contact cu aptitude în
> română și am găsit câteva probleme. La o revizuire mai atentă a .po-ului
> am găsit ceva mai multe. Ar fi de de discutat următoarele:

Am mai găsit ceva. Cel puțin unul era oricum prea lung.

 msgid " forget-new   - Forget what packages are \"new\"\n"
-msgstr " forget-new   - Uită de pachetele ce sunt \"noi\"\n"
+msgstr " forget-new   - Uită care pachetele sunt \"noi\"\n"

"Packages being removed because they are no longer used\n"
-"Pachete ce sunt șterse pentru că nu mai sunt folosite\n"
+"Pachete șterse pentru că nu mai sunt folosite\n"

"Packages being automatically held in their current state\n"
-"Pachete ce sunt automat ținute în starea curentă\n"
+"Pachete păstrate automat în starea curentă\n"

"Packages being automatically installed to satisfy dependencies\n"
-"Pachete ce sunt automat instalate pentru satisfacerea dependențelor\n"
+"Pachete instalate automat pentru satisfacerea dependențelor\n"

"Packages being deleted due to unsatisfied dependencies\n"
-"Pachete ce sunt șterse datorită dependențelor nesatisfăcute\n"
+"Pachete șterse datorită dependențelor nesatisfăcute\n"