Re: [diacritice] Re: Calitatea localizării

În data de 21.01.2008, Ionel Mugurel Ciobica <I.M.Ciobica@gmail.com> a scris:

> On 21-01-2008, at 02h 05'07", Eddy Petrișor wrote about "Re: [diacritice] Re: Calitatea localizării"

> Apare numai la versiunea românească. Așa a vrut Andrei să facă, nu
> știu cît mai are de gînd să o țină acolo. Eu preferam să trecem totul
> la UTF-8 bun (e.g. cu codițe). Nu știu ce rost a avut efortul de a
> trece de la ISO8859-2 la UTF-8 păstrînd sedilele...
>
> Aș putea posta un link de unde se poate descărca fișierul EUupdate.EXE
> pentru window. Cei de la microsoft îl dau numai celor cu windows cu
> licență...
>

> Mugurel

Având în vedere că majoritatea celor care ar vizita pagini cu articole
despre Linux ar face-o de pe sisteme Linux, cred că nu sunt motive
pentru a păstra paginile cu sedilă. Mai ales că sunt sigur că sunt
destui utilizatori care scriu cu virgulă și când vor căuta pe google
nu vor găsi paginile cu sedilă decât dacă vor avea răbdare să caute și
cu sedilă.

Ca să nu-i ignorăm pe cei cu Windows XP, se poate pune un text sus,
ceva de genul, „Nu vezi diacriticele corect? Instalează euupdate....".
Deși cred că e de prisos pentru că  probabil 90% din cei cu Windows XP
care ajung pe pagini de Linux sunt teribiliști care au Windows piratat
și nu pot instala actualizarea.

--
Alexandru Szasz