Re: issues.po

În data de 20 noiembrie 2008 13:20, P B <bradutb@gmail.com> a scris:

Salut și bine ai venit! :-)

> Am tradus si eu vreo doua bucati de proba - (svn nu merge la serviciu din
> cauza de firewall, acasa e ok)
> "In rare cases the sound might stop working ....."
> "slurpd/replica will no longer work"

E bine că le-ai tradus, dar era și mai bine să le iei pe toate la
rând, cu mică verificare ;-)

Am câteva comentarii. A se lua drept sugestii ceea ce comentez,
excepție cazul în care spun altceva.

ar fi bine să folosești kbabel (configurat corect); odată folosit,
adaugă automat numele tău, adresa de email și anul pentru copyright

slurpd/replica nu va mai functiona
.... funcționa
(adică cu diacritice)

msgstr "Probleme în &releasename; de care ar trebui să știți"
msgstr "Probleme legate de &releasename; pe care ar trebui să le știți"

a fost testat îndelung e posibil să aveți parte de probleme minore cu
a fost testat îndelung, este posibil să aveți parte de mici probleme cu

Vedeți <citerefentry> <refentrytitle>udev</refentrytitle>
A se vedea <citerefentry> <refentrytitle>udev</refentrytitle>

pentru că necesită suport <tt>epoll()</tt>,
pentru că necesită suport pentru <tt>epoll()</tt>,

Anumite locații din rețea nu pot fi contactate prin TCP
Anumite adrese din rețea nu pot fi contactate prin TCP

Oprirea automată a sistemului încetează să mai funcționeze
Oprirea automată a sistemului nu mai funcționează

nucleului, de exemplu în fișierele
lipsește o virgulă după „exemplu" - nu e sugestie

Inițializarea asincronă a rețelei poate cauza comportament imprevizibil
Inițializarea asincronă a rețelei poate duce la un comportament imprevizibil

nesemnificative pentru vfat când se
nesemnificative pentru vfat, atunci când se

linia 203,208,213,218 ș.a.m.d : mesaje netraduse