Re: apt 0.7.19: Please update the translation for the package apt

În data de 14 noiembrie 2008 15:19, Andrei Popescu
<andreimpopescu@gmail.com> a scris:

> Da, eu am lucrat la aptitude.

OK.

> Nu promit nimic, când am timp lucrez la notele de lansare.

Eu am făcut modificările ălea minime cerute de Christian, dar ideea
era că trebuie programată și o verificare mai amănunțită și a lui apt,
după lansarea lui lenny, practic pentru Debian sqeeze.