Re: ddtp @ ro

On Thu, Aug 23, 2007 at 12:52:04PM +0300, Eddy Petrișor wrote:
> Salut,
>
> Aș vrea să știu dacă s-a rezolvat problema din subiect...

Ăăă, când am încercat am avut probleme (din cauza semnăturii
criptografice) pe care le-am semnalat pe d-i18n. Dezvoltatorul a răspuns
destul de târziu, adică după ce îmi trecuse cheful de lucru așa că nu am
mai încercat.

Teoretic ar trebui să funcționeze, dar ai grijă se deactivezi GPG și
orice alte chestii suplimentare, adică mesajele către server să conțină
doar strictul necesar.