Re: Conversie sit Debian la utf-8 + diacritice noi

On Fri, Aug 10, 2007 at 11:52:21PM +0300, Andrei Popescu wrote:
> Salutare,
>
> Am facut câteva teste pe copia mea locală. Din câte se pare nu este
> foarte greu de realizat. Cam aștia ar fi pașii:
>
> 1. aplicat un iconv pe toate fișierele wml
> 2. făcut un build de probă cu 'CHARSET=utf-8' în .wmlrc și preferabil
> încărcat undeva să ne putem uita la el (cât e de frumos :)
> 3. dacă totul este în regulă mai trebuie doar să fac un 'cvs commit'
>
> Momentan am următoarele probleme:
>
> 1. sunt bâtă la scripting și nu reușesc să convertesc toate fișierele
> (afurisitul de iconv nu știe conversie 'in-place' că reușeam cu un
> [...]

for i in `find ...` ; do
	iconv -f ... -t ... $i -o ${i%.extensie}.extensienoua
done

- nu stiu care e structura directoarelor/fisiere dar presupun ca o sa
te descurci sa inlocuiesti ... din find cu ce ai nevoie, eventual adauga
"-type f" la find ca sa caute doar ce e fisier
- la iconv la fel cu ".extensie" il inlocuiesti cu extensia existenta
".extensienoua" cu cea in care vrei( scuze daca e trivial, :-))
- te ajut sa-l pui la punct daca ai nevoie

> 2. nu știu nici o metodă prin care se poate face 'make' la tot situl
> (partea românească) așa că rămâne doar să scriptez ceva care să execute
> un 'make fișier.html.ro' (în directorul respectiv) pentru fiecare
> fișier.wml. Dacă aș știi să scriptez asta probabil aș ști să rezolv și
> problema 1.
vezi wmd din linia de comanda pentru documentatie la wml, la partea de
debian nu am idee, :-). O sugestie ar fi sa scri un fisier Makefile si
sa folosesti make, eu am mai facut asta si merge.

> 3. Nu am nici un pic de spațiu de hosting ca să încarc varianta de probă

daca-l impachetezi si m-il trimiti il pun la mine pe server. Singurele
probleme care pot apare sunt:
- nu am mai mult de 25M disponibil pentru el, sper sa ajunga, :-)
- conexiunea e f. lenta, dar pentru asta cred ca merge

--
"We must be systematic, but we should keep our systems open."
  -- Alfred North Whitehead, Modes of Thought --