Despre întâlnirea din iulie

Bună seara tuturor,

Întâlnirea despre care am tot vorbit zilele astea pe liste se va ţine
mâine, începând cu ora 16:00, în spaţiul pus la dispoziţie de Sorin
Sbârnea, adică la sediul Intersol din Bucureşti, Bd. Mihail
Kogalniceanu Nr. 39, Sc.A, Et.3, Ap.6, sector 6:
http://www.wikimapia.org/#y=44434297&x=26083268&z=18&l=0&m=a&v=2 . Se
poate ajunge cu orice mijloc de transport ce circulă pe Bulevardul
Kogălniceanu sau prin Piaţa Operei (staţia Eroilor de Metrou).

Sorin nu a putut răspunde azi la mailuri din motive de probleme cu
router-ul (probleme dirijorale). Propun ca fiecare să-şi aducă băutura
preferată în cantităţile necesare pentru a nu irosi resurselor
doritorilor de a face cinste (acum mult timp, pentru a sărbători Gnome
1.4 am încercat să organizez o astfel de întâlnire şi ne-am întâlnit
doar trei persoane care am băut fix trei beri dintr-o ladă de Tuborg
cumpărată degeaba).

Ar fi indicat să daţi un mail de răspuns către lista Diacritice dacă
veniţi, ca să ne putem organiza mai bine.

Mulţam,

--
mişu