Re: [ITT] wml://ddp/manuals.sgml/release-notes@etch

Eddy Petrișor wrote:
> [...]

Acum, da. O verificare la traducere.

> În momentul de fac lucrez la actualizare, am s trimit pe list o
> prim variant probabil marci-miercuri pentru a fi verificat.

Mai târziu cu o zi, şi verificat şi adus la zi până la "Pentru dispozitivele de
stocare, puteti evita această reordonare"

Notele în română sunt disponibile în diferite formate la:
http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/ro/

dar probabil că cele preferate sunt cele în mod text sau în html
http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/ro/release-notes.ro.txt
http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/ro/release-notes.ro.html/

Varianta de referinţă în Engleză este disponibilă la:
http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/en/

cu variantele text şi html la:
http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/en/release-notes.en.txt
şi respectiv:
http://users.alioth.debian.org/~eddyp-guest/traduceri/release-notes/ddp/manuals.sgml/release-notes/en/release-notes.en.html/

Recomand o verificare per ansamblu a notelor în română, pentru verificare
ortografică (probabil varianta html e portivită pentru metoda asta)...

şi apoi o privire comparativă între varianta în română şi cea în engleză
(probabil că varianta text e mai potrivită pentru metoda asta).

Temen: cât mai curând posibil, în momentul de faţă notele de lansare sunt un
punct care blochează lansarea.

- --