Re: [RFR] po-debconf://tex-common

On Wed, Jan 31, 2007 at 03:21:06AM +0200, Eddy Petrișor wrote:

> noroc cu darcs că pot face comparaţii uşor :-D

pregatit pentru diff, :-)

> De acord, atât că nu nici aşa bine :-D, ar trebui să fie:
> „${variable} nu conţine ”

- vezi daca e parte dintr-o succesiune de mesaje, atunci are sens: ${variable} nu contine x
- poate fi o greseala in msgid si sa fie contain*ed*

eu am plecat de la premiza ca ${filename} cu contine ${variable}, :-)

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter
if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own

Buddha (563BC-483BC)