Re: [Urgent] Diacritice noi sau vechi?

On Fri, 19 Jan 2007 09:11:46 +0200
Andrei Popescu <andreimpopescu@gmail.com> wrote:

> Bănuiesc că ar trebui să încarc momentan doar cu diacritice vechi, dar
> propun să facem tranziția cât mai repede.

Astăzi am încercat și cu IE de la lucru. Probabil că ar trebui să
așteptăm până când mare parte din utilizatori și-au schimbat font-urile.

> P.S. Paginile ro cu encoding ISO-8859-2 se văd cu alt font, pe cănd
> dacă forțez UTF-8 se vede cu fontul corect.

... deși diacriticele nu se mai văd corect. Problema asta rămâne de
investigat. Nu „dă” prea bine, dar nu-i urgentă și s-ar putea să fie
specifica Firefox/Iceweasel.