Re: [RFR] po-debconf://pango1.0

stan ioan-eugen wrote:
> [...]
> here "
> "whether to use defoma or not for managing pango fonts. This will be the
> case "
> "when you have defomized font packages already installed."
> msgstr ""
> "fişierul /et/pango/pangox.aliases poate fi acum administrat de către
> deoma."
> "Puteţi hotărâ dacă alegeţi sau nu defoma pentru administrarea
> fonturilor pango."
> " Acesta va fi cazul dacă aţi defomizat pachetele cu fonturi deja

s/defomizat/„defom-izat”/

> msgid ""
> "If you say 'Yes' here, /etc/pango/pangox.aliases will be a symbolic
> link to /"
> "var/lib/defoma/pango.d/pangox.aliases, which defoma actually manages.
> The "
> "file will be re-generated by defoma when you install/upgrade/remove "
> "defomized font packages."
> msgstr ""
> "Dacă alegeţi „Yes” aici, /etc/pango.pangox.aliases va fi o legătură

s/Yes/Da/ , cdebconf şi Debconf sunt de mult timp traduse :-)

> "defomizate."

ca mai sus

> msgid ""
> "If you don't want to use defoma and you prefer to edit pangox.aliases "
> "manually, choose 'No' here."
> msgstr ""
> "Dacă nu doriţi să folosiţi defoma şi preferaţi să editaţi manual "
> "fişierul pango.aliases, alegeţi „Nu”."

Na, acum cum ai tradus? Vezi? Nici n-a durut :-)

> msgid ""
> "You can run dpkg-reconfigure later, to have
> defomized /etc/pango/pangox."
> "aliases or manage the file by yourself."
> msgstr ""
> "Puteţi rula dpkg-reconfigure mai târziu, pentru a
> defomiza /et/pango.aliases"

idem sus

> "sau puteţi administra singuri fişierul."

s/singuri/„singur(ă)”/ pentru că e unul utilizatorul care face
actualizarea/instalarea.

> msgid "pangox.aliases configuration"
> msgstr "configuraţia fişierului pango.aliases"

A zis şi Andrei, cu literă mare.

> msgid "Your old pangox.aliases file has been saved
> as /etc/pango/pangox.aliases-old."
> msgstr "Vechiul fişier pangox.aliases a fost salvat
> ca /etc/pango/pangox.aliases-old."

(nu e nimic rău, doar vreau să fac un comentariu)
Ăsta e unul din momentele clare în care „your X” e bine să fie igorat.

Eu am ajuns să îmi fac un obicei în a ignora asemenea formulări şi am
constatat că traducerea e mai naturală şi mai cursivă.

- --