Re: [RFR] po://evolution-exchange.HEAD.po

salut,

am uitat ca boul să ataşez fişierul când am trimis mesajul cu $subj.

1. Dane te rog dacă vrei când ai timp corectează în baza mysql era bine dacă aveam un mecanism cu taguri de corecţie.

2. bot ar fi trebuit să verifice dacă există fişier ataşat, din câte ţin eu minte e implementat deja deci s-ar putea să fie bug.

PS. Eddy te rog dacă ai timp fă review la gnopernicus şi evolution-exchange